Big lights will inspire you.








Okej att jag är kort, men herregud, jag kände mig som en pytteytteliten myra när vi gick runt på Time Square.
Det var verkligen en upplevelse och jag kunde verkligen inte sluta gapa med munnen.
Vi har åkte förbi Time square flera gånger när det har varit dagtid och då är det också fint, men inget slår hur det ser ut på kvällen. Magiskt! Hela dagen hade verkligen varit jätte bra. På morgonen kom Bettan över, det var hennes sista dag i NYC så hon kom till tjejernas lägenhet och vi gick upp till rooftopet och solade. Senare åkte Bettan hem och vi åkte vidare till Bryant Park för att äta middag. Och det var efter middagen vi gick mot ljuset.

Jay Z and Alicia Keys - Empire state of mine. Finns inge bättre låt som beskriver New York så bra som den låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0