Woop woop



















Juldagen kom och det skulle ju självklart firas. Eftersom storbror var här var det han som hade styrt upp kvällens schema. Det började med en himla trevlig middag med himla trevligt sällskap på Fridays där jag bevisade för alla att jag kunde räkna till sex? Sen åkte vi vidare till Annexet för att se herr Prydz. Även Niklas Paus & Esteban Nunez, Jerome Isma-Ae, Adam Beyer spelade- Jag var nöjd (Blev sjukt taggad på att se Danger live igen efter kvällens spelningar!)
Mindre nöjd att börja jobba klockan åtta dagen efter dock.

Och jag hoppas verkligen att alla Karlstadsbor har på sig hundra procent pure disco shirt och är på blue moon och ser Rufus föräldrar, Storebror, Malik och Herr Prydz spela ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0