One nation under God


Det har bara inte funnits någon tid. Det är alldeles för mycket som händer i mitt lilla huvud just nu.
Jag är otroligt lättad över att ambassad tiden är bokad nu. Och det har inte precis varit lätt som en plätt för att kunna boka en tid. För er som tänker börja plugga utomlands förbered er på konstant helvete innan ni har fått alla papper färdiga, för ens få boka tid för att KANSKE få ett visum. Men jag lämnar landet med eller utan.

Mina New York brudar är hemma på besök, och det är så himla skönt att ha dem här, och snart kommer även min Therese hem från Texas och då blir det massa mys och andas in och andas ut innan jag åker.

Nu ut i snöstorm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0